Процедура оформлення власності

Ви таки зважилися на цей крок? Ви захотіли стати володарем свого райського куточка на території Туреччини? У такому випадку давайте зробимо такий важливий крок разом з Вами!
Процедура оформлення власності
Свідоцтво про володіння нерухомим майном

Свідоцтво про володіння нерухомим майном

У країні існує єдина система щодо оформлення необхідних документів права володіння нерухомістю. Головним державним органом, який займається здійсненням процедур, пов'язаних із оформленням документів з нерухомого майна, є кадастрове управління.

Діяльність та законність угоди гарантується безпосередньо на державному рівні. Проведення кожної угоди купівлі-продажу обов'язково реєструється у спеціальному реєстровому журналі, де особа, що набуває, або організація отримує реєстраційний номер, що дозволяє ідентифікувати придбане майно. Документи, що відображають факт продажу чи купівлі житла, зберігаються у певних архівах самого державного управління земельного кадастру та державної реєстраційної палати.

Єдиний дійсний документ, що підтверджує право власності на конкретний об'єкт нерухомості, – це «свідоцтво про володіння нерухомістю» – або по-турецьки Тапу. Власники об'єктів нерухомості мають право виступати як як окремі особи або групи осіб, так і юридичні утворення.

Порядок оформлення придбання нерухомості

1
Договір про купівлю-продаж будинку, квартири або будь-якого іншого нерухомого майна.

Цей договір укладається між продавцем та покупцем майнового об'єкта. Будучи посередниками у купівлі-продажу, консультанти засвідчать факт угоди

Договір обов'язково повинен містити такі положення, як:

  • Відомості про продавця та покупця
  • Відомості про об'єкт нерухомого майна, що є саме предметом договору (планування поверхів, особливості будівництва, дата здачі будівлі в експлуатацію тощо)
  • Умови проведення оплати
  • Законодавчі та юридичні процедури

Потрібні документи:

  • Три фотографії (їх розмір має бути 3x4 см.)
  • Два екземпляри ксерокопії паспорта або посвідчення особи
  • Прізвища матері та батька, імена їх як з боку покупця, так і з боку продавця
2
Отримання так званого індивідуального номера платника податків

Коли виходить індивідуальний номер платника податків? Як правило, його можна отримати відразу при пред'явленні паспорта у будь-якому місцевому податковому управлінні. Наявність такого номера - це обов'язкова умова при реєстрації будь-якого об'єкта нерухомості, при відкритті банківського рахунку, а також під час укладання договорів про надання послуг такого необхідного нам телефонного зв'язку і так далі.

3
Відкриття банківського рахунку

На ім'я покупця банківський рахунок можна відкрити в будь-якому турецькому банку. Внаслідок цього процедура переказу грошової суми для оплати вартості купленого об'єкта значно спрощується. Крім цього, існує можливість зведення до мінімуму різних рутинних турбот щодо оплати рахунків за водопостачання, електрику та телефон, доручивши банку автоматично здійснювати подібні оплати з використанням Вашого банківського рахунку.

4
За бажанням клієнта може проводитись оформлення нотаріальної довіреності

У будь-якого покупця власності є можливість доручити ведення всіх справ (офіційних процедур) від свого імені консультанту з нерухомості. Це може бути надання документів до державної реєстраційної палати, оплата всіх абонентських рахунків, наприклад, за послуги телефонного зв'язку та електрику. Крім консультанта довіреність може бути виписана і на іншу особу, зазначену як представник самого покупця. Головне, щоб була нотаріально завірена довіреність, складена на консультанта чи іншу особу.

5
Потрібні дозволи від різних державних органів

Йдеться про офіційний запит про проведення відчуження у власність певного об'єкта нерухомості, що подається до державної реєстраційної палати (її місцевого відділення) району або територіально-адміністративної освіти, в межах якого знаходиться обумовлений об'єкт. Мета подання такого запиту - підтвердження того, що об'єкт житла, що купується, не розташовується на території, що належить армії і використовуваної нею для своїх потреб. Наразі відпала необхідність отримання дозволу військового відомства на території Туреччини у тому випадку, якщо запит на купівлю об'єктів на тій самій ділянці вже розглядався за чиєюсь заявою хоча б раз із 5 травня 2011 року. Таким чином, у переважній більшості випадків процес отримання дозволу має формальний характер і займає не 6-8 тижнів, як раніше, а кілька днів.

6
Передача прав власності власнику нерухомості

Після отримання всіх необхідних дозволів, що надаються державними органами, здійснюється передача довгоочікуваного права власності на певний об'єкт нерухомості покупцю від продавця безпосередньо у відділеннях державної реєстраційної палати. Обов'язковою є присутність офіційно акредитованого перекладача. Така процедура може здійснюватися представником, уповноваженим з боку покупця чи продавця, або з обох сторін, якщо є нотаріально завірена довіреність.

Продаж нерухомості передача його у спадок

У будь-який слушний час придбане майно можна буде продати за бажаною ціною, а отримані від реалізації фінансові кошти можна буде безперешкодно перевести за кордон.

Вирішення питань, що стосуються перерозподілу прав власності, що виникають внаслідок, наприклад, смерті власника нерухомого майна, здійснюється згідно із заповітом, складеним у присутності акредитованого перекладача в державному управлінні земельного кадастру.

Продаж нерухомості передача його у спадок
>